Emeliehedborg

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Emelie Hedborg - 14 maj 2011 12:35

Hajhallå!

Nu ska jag berätta om igår 

Först så vare skolan, slutade kl 1 och så gick jag och ilda och solade.

Sen åkte jag till rese till kl kvart i 2 och mötte upp stina 

Då åkte vi till valbo och shoppade (kommer bilder sen)


vi åt mat på ikea, och sen åkte vi hem runt 7 kanske?

Sen när vi kom hem så ville stina prova hur det var att sola solarium , så då åkte vi dit och så solade stina och fick väärsta feta "blöj" randen på röven xD

Hahahaha!

Sen när vi skulle cykla hem till henne så kör vi över sandvik-bron, och då kör jag på ena sidan och väger och stina på den andre.

Och då åker hon och börjar as garva åt mig, och då tittar jag på hon och frågar vad hon skrattar åt, och då kör jag inn i staketet och skrapar upp min hand, så jag tror att jag har brytit nå på handen nu haha!

Sen bakade vi kladdkaka och pannkaka.












Sen spelade vi kort och jag förlorade stort varje gång....Sen somna vi till bigbrother 











Här är min hand.. ser bra ut på bilden , men det är inte bra!

 


   

Av Emelie Hedborg - 14 maj 2011 12:31

                                                                           

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här kan ni Fråga mig vad ni vill :)

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards